O około 60 proc. r/r wzrosła sprzedaż materiałów budowlanych w Bricomarche

Gospodarka

2019-06-17 16:36:53 (2019-06-17 16:36:53)

O około 60 proc. r/r wzrosła sprzedaż materiałów budowlanych w Bricomarche

O około 60 proc. r/r wzrosła sprzedaż materiałów budowlanych w Bricomarche

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego polski rynek mieszkaniowy rośnie. Liczba mieszkań, których budowa rozpoczęła się w ubiegłym roku wyniosła ponad 220 tys., co oznacza wzrost o 7,7 proc. r/r. Wzrosty odnotowano także w przypadku mieszkań oddanych do użytku – w ubiegłym roku było ich ponad 185 tys., czyli o 3,8 proc. więcej w porównaniu z rokiem poprzednim. Dostrzegając rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów, sieć supermarketów Bricomarché powiększyła strefy budowlane, umożliwiając kompleksowe przeprowadzenie procesu budowy czy remontu.

Rynek mieszkaniowy w Polsce na fali wzrostowej

Łączna powierzchnia użytkowa nowych mieszkań i domów to aż 16 708,7 tys. m2. To wzrost o 3,8 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jednocześnie, co ciekawe przeciętny czas trwania budowy nowego budynku mieszkalnego, liczony od daty jej rozpoczęcia do terminu oddania budynku do użytkowania, w ubiegłym roku był krótszy o 3 miesiące w porównaniu z rokiem 2017 i wyniósł 39,6 miesiąca.1

Rozszerzona oferta stref budowlanych Bricomarché

W odpowiedzi na rosnące potrzeby rozwijającego się rynku budowlanego w Polsce, sieć supermarketów budowlanych Bricomarché rozwija swoją ofertę kierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Szeroki wachlarz produktów, który jest dostępny, m.in. dzięki uruchomieniu sześciu składów budowlanych, umożliwia klientom kompleksowe zaopatrzenie i przeprowadzanie prac remontowo-wykończeniowych we własnym zakresie. Ilość dostępnego asortymentu zwiększyła się o około 50 artykułów w różnych grupach produktowych. Jednocześnie przeprowadzono optymalizację kosztów składowania towarów.

Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów przyniosło zamierzone efekty. Od momentu rozszerzenia oferty stref i składów budowlanych, sieć odnotowała wzrost sprzedaży materiałów budowlanych o około 60 proc. r/r.

– Analizując dane GUS na temat budownictwa w Polsce, jesteśmy dumni z koncepcji składów budowlanych, nad którą pracowaliśmy już w 2016 roku. Dzięki temu możemy odpowiedzieć na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku budowlanego – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce i dodaje – Większe strefy budowlane Bricomarché to bogatsza i jeszcze bardziej konkurencyjna oferta naszej sieci. Cieszymy się, że dzięki temu możemy odpowiedzieć na potrzeby tak szerokiego grona klientów.

Dzięki składom budowlanym, które swoim zasięgiem obejmują całą Polskę klienci sieci Bricomarché zyskali dostęp do większości materiałów budowlanych w praktycznie nieograniczonej ilości. Osoby planujące samodzielne prace remontowe mogą kompleksowo zaopatrzyć się w sklepach w niezbędny asortyment. Z kolei dzięki flocie samochodów HDS, zakupione materiały dotrą do nich bezpośrednio pod wskazany adres. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od jego wielkości. Zwykle jest to od 1 do 3 tygodni, jednak w przypadku mniejszych zamówień można liczyć na szybszą dostawę.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 300 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Źródło:

Bricomarché

GeneralniWykonawcy.pl, Copyright 2015-2017 FUNDACJA PRAW BUDOWLAŃCA, All rights reserved. ©


FUNDACJA PRAW BUDOWLAŃCA, ul. Gwiaździsta 62/12/2, 53-413 Wrocław, KRS 0000469943, NIP 897-179-15-63, REGON 022191715

Korzystamy z informacji zapisanych za pomocą cookies. Cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

Olgroup Multimedia Maciej Kupisiewicz